Frontoiko eta saskibaloi kantxako argiak piztuta zapatu eta domeketan

Datorren asteburutik aurrera, Ikastolako kanpoko instalazio estalietako (frontoia eta saskibaloi kantxa) argiak piztuta egongo dira zapatu eta domeketan, arratsaldeko 18:30etatik 20:30etara.

Ekimen honen helburua familien eskaerei erantzutea eta gazteen beharrak asetzea da, arratsaldeetan jolasteko eta kirola egiteko leku seguru eta egoki bat bilatzen baitute aste bukaeretan. Honekin ikasleek aisialdi- eta kirol-jarduerez gozatzeko gune babestuak ematearen garrantzia aitortzen dugu, batez ere neguko hilabeteetan.

Arratsaldeko 18:30etatik 20:30etara bitarteko ordutegia hautatu da gazteek eskolako jardueren ondoren eta asteburuan kanpoko instalazioetako argiztapena ahalik eta gehien aprobetxa dezaten. Gure ikasleen artean bizimodu aktibo eta osasungarria sustatu nahi dugu, eta uste dugu instalazio hauetarako sarbidea eskaintzeak nabarmen lagunduko duela helburu horretan.

Guztion laguntza eta lankidetza eskertzen dugu ekimen hau ahalbidetzeko. Instalazio argiztatu horiek gure ikasleentzat eta haien familientzat jolaserako eta dibertimendurako espazio bat eskaintzea espero dugu, gure hezkuntza-komunitatean eta Durangoko herriari ongizate eta kohesio handiagoa sustatuz.

Kanpoko instalazio argituez gozatzen ikustea espero dugu!