Olgetan mahai joko tailerra bibliotekan

Prest zaude dibertsioz, estrategiaz eta sormenez betetako mundu batean murgiltzeko? Orduan, tailer hau zuretzat da!

Elkarrekin ikasi
eta jolastuko dugu!
MARTXOAK 1
APIRILAK 12
MAIATZAK 3
17:30 • Bizenta Mogel Bibliotekan

Mahai-jokoak entretenimendu hutsak baino askoz gehiago dira; lagunekin eta familiakoekin konektatzeko, burua trebatzeko eta une ahaztezinez gozatzeko aukerak dira. Gure tailerrean, mahai-joko ugari aztertuko ditugu, klasikoetatik hasi eta modernoetaraino, eta haien ikaskuntzan eta gozamenean gidatuko zaitugu.

9 urtetik 99ra bitarteko edozeinentzako tailerrak dira, eta ez da beharrezkoa aldez aurreko ezagutzak izatea!!

Hainbat helburu lortu nahi ditugu, besteak beste:

– Komunitatearen parte-hartzea sustatzea: Adin eta aurrekari guztietako pertsonek elkarrekin biltzeko, sozializatzeko eta mahai-jokoez gozatzeko aukera izango duten giro inklusiboa sustatzea.

– Ikaskuntza ludikoa sustatzea: Azpimarratzekoa da mahai-jokoak hezkuntza-tresna eraginkorrak izan daitezkeela trebetasun kognitiboak, estrategikoak eta sozialak modu dibertigarri eta praktikoan garatzeko.

– Joko-aniztasuna esploratzea: Askotariko mahai-jokoak aurkeztea, parte-hartzaileek joko-esperientzia berriak ezagutu ditzaten, klasikoetatik hasi eta joko moderno eta kulturaletaraino.

– Pentsamendu kritikoa eta arazoen ebazpena sustatzea: Azpimarratzekoa da mahai-jokoetan pentsamendu kritikoko trebetasunak behar direla, erabakiak hartu behar direla eta arazoen konponbideak aurkitu behar direla, eta horiek guztiek trebetasun horiek garatzen laguntzen diete parte-hartzaileei.

– Elkarlana eta talde-lana sustatzea: Mahai-joko batzuek jokalarien arteko lankidetza eta komunikazioa sustatzen dituzte, bai eta trebetasun sozialak eta talde-lanerako trebetasunak ere.

–  Espazio segurua eta erosoa eskaintzea: biblioteka leku segurua eta erosoa dela transmititzea, pertsonek aisialdiko jarduerez eta gizarte-jarduerez goza dezaten gainbegiratutako ingurune batean.

– Sormena eta irudimena sustatzea: Azpimarratzekoa da mahai-jokoek sormena eta irudimena nola inspiratu dezaketen, dela narratibaren bidez, dela jokoaren diseinuaren bidez, dela sormen-problemak konponduz.

Lotura honetan izena eman dezakezu