21 maiatza, 2013

Ikastolako antolaketa orokorra

Zuzendaritza nagusia

Urko Rodriguez Ikastolako Zuzendari Gerentea urodriguez@kurutziagaikastola.eus
Gotzone Duñabeitia Ikastolako Zuzendari Pedagogikoa gdunabeitia@kurutziagaikastola.eus
Amaia Uranga Haur Hezkuntzako Etapa Arduraduna auranga@kurutziagaikastola.eus
Idoia Marin Lehen Hezkuntzako Etapa Arduraduna imarin@kurutziagaikastola.eus
Idoia Sopelana Bigarren Hezkuntzako Etapa Arduraduna isopelana@kurutziagaikastola.eus
Maite Urriolabeitia Ikastolako Administrari Burua murriolabeitia@kurutziagaikastola.eus

Kooperatibako organoak

• Batzar Nagusia: Bazkideen biltzar nagusia da Batzar Nagusia. Kooperatibako Estatutuak onartu, Artezkaritzako dikeen hautaketa eta Urteko Kudeaketa eta Kontuen onarpena gauzatzen da.
  • Artezkaritza: Batzar Nagusiak aukeratutako bazkide ordezkariez osatutako kooperatibako kudeaketa Organo Gorena da. Ikastolako kudeaketa orokorra berari dagokio. Guraso bazkidez osatua dago.
  • Zaintza batzordea: Zaintza Batzordearen lana Artezkaritzaren lanaren gaineko jarraipena egitea da. Honekin batera, Ikastolako kontuak ikuskatu eta kudeaketa gardenaren gaineko jarraipena egiteko ardura dauka. Guraso bazkidez osatua dago.

Kudeaketa organoak

• Zuzendaritza taldea: Ikastolako kudeaketa orokorra berari dagokio. Zuzendari gerentea, Zuzendari Pedagogikoa, Administrazio eta zerbitzua burua eta Etapetako Arduradunez (HH; LH, DBH) osotutako taldea da.
  • Orientazio departamendua: Orientazio zerbitzua gure ikaslegoaren hezkuntza integrala lortzeko darabilgun bitartekoa da. Etor litekeena aurreikustera bideratuta dago, eta etapa guztietan garatzen da (Haur Hezkuntzan barne). Orekatzailea eta osagarria, ikasleen aniztasuna eta norbanakoaren garapena bultzatzen du.

Partaidetza organoak

• Eskola kontseilua: Ikastolaren kudeaketan parte hartzen dute. Ikastetxeko hezkuntzaren kalitatea hobetzeko garrantzitsuak diren gaiei buruzko informazioa, proposamenak eta iritziak ematen dira: Elkarbizitza, Eskola Egutegia,…
  • Guraso Ordezkarien kontseilua (GO). Familiek parte hartzeko modu aktiboak sustatzeko eta barne-komunikazioko sarea indartzeko bilgunea da. Ez da erabaki organo bat, baina bai iradokizun, ekarpen eta familien ahotsa biltzen duen esparrua. Ikasturte bakoitzak bere mailako GO ordezkaria du.