Sonia Livingstone: “Gure seme-alabak kotoi digitalean biltzen baditugu, ez dute arazoak jasaten ikasiko” [El País]

Sonia Livingstonek London School of Economics-eko irakasleak, 20 liburu eta ehunka artikulu zientifiko idatzi ditu azken bi hamarkadetan adingabeei eta digitalizazioari buruz. Gizarte-zientzialari eta eragile politiko askok uste dute munduko aditurik handiena dela arlo horretako hainbat arlotan. Bere artikuluen aurkibidea estratosferikoa da, eta argitaratu duena irakurtzeak, izenburuak bakarrik, ordubete eraman dezake. Eta berak ez die ezer enkargatzen bekadunei, berak egiten du dena, dio bere laguntzaile batek.

Aholkuak ematen dizkio Gobernu britainiarrari, Europako Batzordeari eta Parlamentuari eta Nazio Batuei Interneteko segurtasunari eta adingabeentzako ingurune digitaletako eskubideei buruz. Gai ia ulertezin horietan duen ahotsa duela gutxi egindako azterlanen artean dago, ebidentzia urria duen eta adingabeei ahots gutxi ematen zaien sektore baten anbiguotasunaren artean dagoen ahotsa. El País-ek Livingstone-ekin hitz egin du bideokonferentziaz Londresen duen etxetik.

IRAKURRI ELKARRIZKETA OSORIK