LH6: bizkaiko eskolarteko bertso idatzien txapelketa eta finala maiatzaren 25ean Abadiñon

Joan den barikuan (maitzak 17) Bizkaiko Eskolarteko bertso idatzien lehenengo fasea osatu zuten Kurutziaga Ikastolako LH6ko bertsolaritzako ikasleek. Zapatu honetan, maiatzak 25, Abadiñon ospatuko da bai bertso idaztien finala, eta baita bat-bateko bertsoena ere.

Bertso idatzien atalean Kurutziagako ondorengo ikasleak izango dira Abadiñoko finalean: Nerea Arriaga, Ander Rojo, Eneko Larrondo, Lorea Madarieta, Olatz Lasarguren, Liher Nogueiras, Maialen Sanchez, Markel Okariz,
 Alex Moore, Maddi Elortza, Maddi Etxebarria, Galder Aldekoa-Otalora, Telmo Zarandona, Maialen Etxaniz, Irati Axkoeta, Udane Segura ta Iker Iturrieta.

Bat-bateko bertsoen finalean, berriz, DBH4ko Ander Sarriugartek hartuko du parte (beherago duzue programa).