2013, 2014 eta 2015ean jaiotakoak: multikirolean izena emateko epea zabalik

Kaixo, familia:

LH 1, 2 eta 3. mailako ikasleek multikirolean izena emateko epea (Alexia bidez) berriz ere zabalik dagoela jakinarazten dizuegu.

Maiatza-ekaina bitartean izena eman dutenek ez dute berriz izena eman beharko.

2015ean jaiotakoak:

Kirola jolasen bitartez eginez partaide bakoitzak kirolaren baloreak, hala nola, partaidetza, taldekidetza landuko ditu.

• Psikomotrizitate garapena landu.
  • Kirol aurreko jolasen bitartez eta inguruko kirolen aukera ezberdinak ere ezagutuko dira.
  • Egun 1 astean : Ostegunak 17’00etatik 18’00etara.
  • 15eko taldeak gehienez: talde bakoitzak bere begiralea/entrenatzailea.
  • Matrikula Alexia bidez.
  • Hasiera: irailak 23, osteguna.

2014 eta 2013an jaiotakoak:

HELBURUA: Ikastolan eskaintzen diren kirol ezberdinekin lehenengo kontaktua: Hurrengo ikasturterako aukeraketa.

• 6 astetako minizikloetan kirol bakoitzaren ezaugarriak eta aspektu tekniko minimoak ezagutu.
  • Lehenego minitxapelketak antolatu
  • 2 egun astean: Astearte eta ostegunak 17:00etatik 18:00etara.
  • 15eko 3 talde gehienez: talde bakoitzak bere begiralea/entrenatzailea.
  • Landuko ditugun kirolak (Klub eta talde ezberdinekin): PILOTA, XAKEA, FUTBOLA, SASKIBALOIA, ESKUBALOIA, HERRI KIROLAK, RUGBIA, ATLETISMOA, TXIRRINDULARITZA.
  • Matrikula Alexia bidez.
  • Hasiera: irailak 21, asteartea.

Epea: irailak 17.
Nola: Alexia plataforman (APPak ez du aukera hau eskaintzen)

Hemen daukazue Alexian matrikula gauzatzeko azalpen bideoa:

Kirolen inguruan zalantzaren bat izanez gero idatzi uzamalloa@kurutziagaikastola.eus helbidera edo deitu 94 620 08 22 (2106 luzapena) telefonora. Kirol arduraduna: Unai Zamalloa

KIROL BATZORDEA