ELKARBIZITZAKO GALDETEGIAZ

Kaixo, familia:

Ezer baino lehen, eskerrak eman nahi dizkizuegu, Aste Santu aurretik elkarbizitzari lotutako galdetegia erantzuteko tarte bat hartu zenuten guztiei. Zuengandik jaso ditugun ekarpen, kezka eta iradokizunak zinez izan dira interesgarri eta aberasgarriak.

Bertatik abiatuz, zein Kurutziaga Ikastolako komunitatea osatzen dugun gainontzeko partaideek erantzundako galdetegiak aintzat hartuz, diagnostiko mamitsua eta esanguratsua osatu dugu.

Behin diagnostikoa eginda, elkarbizitzako oinarri teorikoa eta planak lantzen ari gara, burututako  lana lankideekin partekatuz eta ekarpenak jasoz.

Familietara iristeko komunikazio bideak zabaltzen ari gara, eta irailetik aurrera zuen parte hartzea ahalbidetzeko moduak eta tresnak izango ditugu. Eguneroko harremanak estutzea eta hobetzea helburutzat hartuta, ez dugu zalantzarik , denon artean, pauso berriak emateko gai izango garela.

Jaso agur bero bat.

Elkarbizitza taldea

SOBRE EL CUESTIONARIO DE CONVIVENCIA

Estimadas familias:

Queremos empezar dando las gracias a las familias que invirtieron su tiempo respondiendo el cuestionario sobre convivencia que enviamos días antes de Semana Santa. Las propuestas e inquietudes que habéis compartido con nosotros  han sido realmente interesantes y enriquecedoras.

Teniendo en cuenta  todas vuestras aportaciones, junto con las que hemos recibido en los cuestionarios enviados al alumnado y trabajadores/as, hemos realizado un diagnóstico muy significativo.

Una vez interpretados los datos en el diagnóstico, estamos trabajando en los principios teóricos que nos conciernen y los planes de convivencia correspondientes, contrastando con nuestros compañeros y compañeras los documentos creados y recabando aportaciones.

Queremos implementar nuevas vías de comunicación,  para promover la participación de las familias en los temas de convivencia. Tenemos el objetivo de estrechar lazos entre los diferentes agentes que constituimos la Ikastola Kurutziaga, y creemos que trabajando juntos/as seremos capaces dar nuevos pasos hacia delante.

Jaso agur bero bat.

Elkarbizitza taldea